Friday 21 September 2012

holidai

hahaha sori vaa kaikille mut meitsi on ollu taalla jo lomalla 2 viikkoo ja viela toiset edessa ;D kauan ehinki taalla jo seikkailla ni loma iski. oon vaa koittanu ottaa brunaa (joka on tarttunu ihmeen hyvi) ja sitte kayny shoppailee valilla jtn pienta... ja kuntosali on ollu mun toinen koti oikeestaa. oon myos tan loman takia koukussa ghost whisperer ohjelmaa xd noloa mutta totta... huomenna mennaan peterssille mista saa kaikkia kivoja tosi halpoja juttuja ni ootan innolla wihiiiii ! ja sit sen jalkee mennaa china townii kattelee vaha paikkoi ja varmaa syyaan siella. perhetta vaihan jo sen 2 viikon paasta ! kui outoo vastahan ma tulin tanne.... mut kuitenki ajateltii kaya vaha kattelee koaloita ja kenguja seuraavan 2 viikon aikana, ja sit mulla on ainaki yhet bileet luvassa (wohoo henkireika). ollaan myos suunniteltu et kaytais mun aussi frendujen kanssa vaha tuolla sydneyn keskustas tsekkaa victorias secrettia ym kivoja kauppoja, suunnitelmissa on myos leffailta seka rantsupaiva manlylla tai bondilla wohooooo (surffikundit varokaa xd)

No comments:

Post a Comment